torek, 3. marec 2015

Torta

Namesto voščilnice za okrogel rojstni dan, sem tokrat želela narediti nekaj drugačnega. Nastala je moja prva papirnata trortica. Res sem uživala ob izdelavi, in bom zagotovo naredila še kakšno.

 
Ker slavljenka praznuje trideset let, so na torti trije oranžni cvetovi. V vsakem koščku torte, pa se skriva sladko presenečenje.


12 komentarjev:

  1. Krasno darilo in lepo izdelana torta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh I love your cake made with the pretty gift boxes.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je pa res taprava tortica, pa še sladka za povrhu ;). Super si jo okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Še lepša kot prava, pa še dlje bo trajala. Umirjena rjava, potem pa nekaj življenja v teh rumenih in oranžnih cvetovih. Krasna je. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita torbica ;-))
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  6. Opala, oprosti Nina, sem prehitro pritisnila objavi in namesto tortica napisala torbica, pa sem šele zdajle opazila ;)) Se zgodi ;))
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  7. mmm kakšna sladka torta! Zelo lepo si jo izdelala in naredila lepe rožice :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je lepa. Hvala ker sodeluješ na izzivu As You Like It. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmmm. Čudovita tortica Zelo lepo je izdelana.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you