ponedeljek, 30. junij 2014

Zabavne pande

Opremljanje in pospravljanje bodočega stanovanja, ter trenutno svetovno prvenstvo v nogometu (navijam za Nizozemce), sta me čisto okupirala s časom in voljo do ustvarjanja. Trenutno so moji ustvarjalni pripomočki po celi hiši, zato komaj čakam, da se preselim in si uredim svoj kotiček. Do takrat pa me čaka še kar nekaj brisanja prahu "acih" in skok na morje.

Prijavljam na izziv:

Hvala za vaš obisk
 xxx

7 komentarjev:

  1. This is an adorable card! I love all the cute little critters and the clouds. Thank you so much for joining us at the Simon Says Wednesday Challenge Blog. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a cute card! Love the critters!
    Thanks so much for sharing with us at Penny Black and More, good luck and hope you'll join us again in July!

    OdgovoriIzbriši
  3. Cartkane pandice, ki ti zagotovo pridno pomagajo pri selitvi in brisanju praha :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Such cute panda images and a fun card. thank you for joining us this month at Penny Black and More.

    Shirley

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, vse naenkrat enostavno ne gre. Bo pa zato jeseni in pozimi vec casa za ustvarjanje. Tele pandice pa so zelo lusne.

    OdgovoriIzbriši
  6. iiiii "moje" pandice! :))) A niso super cute, jaz se jih sploh ne naveličam! Lepo, da so na zabavo povabile tudi ptička ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you