ponedeljek, 18. november 2013

Najlepši par

Prejšni teden sem bila na Rayher-jevi delavnici, na kateri smo ustvarjali božične čestitke pod vodstvom Tine. Uporabljali smo štampiljke in šablone Najlepši par. Naučila sem se tehnike "šolska tabla" in manjši trik glede bleščic na čestitkah. Tako, da hvala Tini za super delavnico in upam, da boš imela še kakšno.




5 komentarjev:

  1. Zelo lepe voščilnice so ti uspele. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo lijepe čestitke. Odlično.
    LP, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe voščilnice so nastale :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne voščilnice si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. O, joj...komaj sedaj sem videla tvojo objavo... Hvala za tako prijazne besede, jaz pa bi kar zradirala tisti dan, če bi lahko... Upala sem, da bom z vami delila veliko več znanja, pa mi je vse kar nekam polzelo iz rok..

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you