ponedeljek, 5. avgust 2013

Snežna belina

Pa sem nazaj z dopusta, ki je kar prehitro minil. Spočila sem se, sem pa pogrešala ustvarjanje. Tokrat sem se lotila poročne čestitke, ki bo romala v Španijo. 


Ima mogoča katera kakšen nasvet, kako najbolje slikati izdelke?

Prijavljam na izziv:
Simon Says Stamp Wednesday Challenge - Anything Goes 

5 komentarjev:

  1. Gorgeous card Ninch :-) the image and whole design is fabulous, I love the all white !!

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa v tej belini. Mi je vsec kako si se poigrala s temi srci. Kar pa se tice fotografiranja pa je tako, da je potrebno paziti na svetlobo in predvsem vadit, vadit. Fino je, ce imas kaksno ozadje (lahko uporabis kar kaksen bolj nevtralni potiskan papir za cestitke). Postavljaj cestitko v razlicne pozicije in fotografiraj iz razlicnih kotov. Jaz ponavadi naredim med 15-20 fotografij od katerih nato tri izberem za objavo. Prej sem jih delala se enkrat vec. Pa potem je dobro fotografije tudi nekoliko obdelat, vsaj glede svetlobe. Toliko na kratko :) Upam, da ti je kaj pomagalo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tu lahko najdes kaksen nasvet, na primer: http://photography.about.com/od/photographybyoccasion/tp/How-To-Photograph-Crafts-For-Online-Selling-And-Blogging.htm

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you